آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

پتو نامه قسمت خیلی زیادم!

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ب.ظ

سرسپردگی و دلدادگی شما به پتوت، شهره ی خاص و عام شده.


تقریبا تمام طول روز پتوجان وسط سالن ولو تشریف دارن. یعنی کسی حق نداره چپ نگاهش کنه، جمع کردن بماند. انواع بازی ها با همین پتو انجام میشه. 

سوار ماشینت میکنیش. 

خودت سوار میشی، پتو رو با زور دور خودت میپیچی

میشینی روش، ماشین ها و آجرهات رو پهن میکنی بازی میکنی (به عنوان تشک بازی)

زیرش قایم میشی، تق تق بازی میکنیم! (من تق تق در میزنم و شما میگی «تو» (بفرمایید تو) و بعد خوشحااال به هم سلام میکنیم و دوباره از اول!)

میپیچی دور خودت، باهاش قل میخوری

پتو رو سرمون میکنیم و سلام علیک میکنیم!

تازه ضمیر ناخودآگاهت هم دلداده شده به پتو، تو خواب هم حضور غیابش میکنی، اگه نباشه، بیدار میشی!


به قول خاله دومی، سپهر با پتوش مناجات میکنه!!!


۹۲/۰۶/۰۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی