آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

واژگان 10

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ
سر سفره میایی پشت سرم، شکمت را تکیه میدهی به پشتم و شروع میکنی: دا آ اَ اَ:  (یا دائم....*)


چراغ ها را خاموش کرده ایم، چراغ قرمز روشن خاموش بشو ی لپتاپ نظرت را بدجوری جلب کرده:
 چیهه؟ آمبووش (چ) (خاموش) و حداقل بیست بار تکرار میشود این سوال و جواب تک نفره.

سوار بر ماشینت توی اتاق و پیش بابا مشغول بازی هستی. با ناامیدی کامل میرم سراغ لپ تاپ که یه چیزی رو چک کنم. طبق انتظار بعد از چند ثانیه میای پیشم. دین دین میخوای بکنی. با کلی کلنجار موفق میشم دکمه خاموش رو بزنم. صفحه که سیاه میشه، میگی: آمبوش. بَدّه . (خاموش. بسه ) و لپتاپ را میبندی. 

کارتون تلوزیون تمام میشود.  میگویی: آلــیه! (به جای تموم شد میگی خالیه!)



دعای یا دائم الفضل علی البریه... الی اخر. 
۹۲/۰۵/۲۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی