آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

آشپزباشی

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۶ ق.ظ

بازی محبوب این روزهایت:

داغ!

 مواد لازم: قابلمه، قاشق، ترجیحا کمی آب، و یه چیزی که بشه انداخت توی آب، میتونه هسته گیلاس، ساقه سبزی، سوپت، برنج، نمک، کاغذهایی که از کتابت پاره کردی، دستمال کاغذی، آلبالو خشکه، کشمش، هیچی! و حتی ماشین هایت باشه.

به این صورته که همه ی این ها را (یکیش رو!) میریزی تو قابلمه. اگه یادت باشه اب هم میخوای که بریزی توش غذات قشنگ جا بیفته. بعد یه قاشق میدی دست من، گاهی یه دونه هم دست بابا. بعد ما رو مجبور میکنی هی همش بزنیم، بعد شما هر چند ثانیه یه بار بگی داااغههه!! و کیف کنی. اصلا کل کیف بازیت به همین داغ بودن صوری قابلمه غذاست :دی

تازگی ها بازی رو گسترش دادیم با خرد کردن و افزودن خیالی گوجی(گوجه)، آمبیلو (آبلیمو)، سیب زمینی ، پیاز و نیز با چشیدن مرتب غذا. 

خوش میگذره :)


۹۲/۰۴/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی