آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نه!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۳ ب.ظ

دو هفته ای است که کلمه ی شیرین، تاثیر گذار و پرکاربرد «نه» رو یاد گرفتی عزیزم. به این صورت:


بابا: سپهر بیا بوس بده به بابا!

سپهر: نه!


مامان: بیا بریم پات رو بشورم

سپهر: نه! (و البته + فرار! :دی)


سپهر: آمبیلا دی دو آمبیلا دی دو

مامان: آمبولانسه؟

سپهر: نه! آمبیلا! 


سپهر: شییی شییی

مامان: شیر بدم عزیزم؟

سپهر: نه! شیییی!


همان طور که مستحضر شدی نه یک کلمه ی کاملا صوریه که هنوز بار معناییه خاصی نداره، و صرفا بعد از هر جمله سوالی میاد!!

و حالتت بعد از بعضی نه گفتن هات من رو هلاک کرده. لب ها به حالت اردک نیم متر جلو، نگاه به افق و پلک ها به صورت دلبری حرکت میکنند!!

۹۲/۰۴/۱۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی