آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

واژگان7

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ق.ظ

ما با اَتا رفتیم مشهد.

اتا میگه: گوگو یا گاهی گوگو چی چی

حرم رفتیم برای دیااا اَت (زیارت)

با اَمجا (عموحان) اینا رفته بودیم مشهد.


از حمام که میآییم خودمان را با لولِل خشک میکنیم.


بانده (پنکه) باد میدهد و هوای خنک میدهد، همین طور گولِل! (کولر)


به مانی بازی علاقه زیادی داری.

آمبیلا (آمبولانس) میگه: دی دو!

آمنی (کامیون) بار میبرد.


گاهی که یخچال را باز میکنم از من آبالا (آلبالو) میخواهی.





۹۲/۰۳/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی