آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

زیارت

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ

بالاخره راهمان دادی آقا جان.

بعد از دو سال و نیم، بالاخره اذن دخول خواندیم و آمدیم به همان زیرزمین محبوب خودمان که نزدیک ترین مکان در دسترس به مضجع شریفتان است.

همان زیرزمینی که از وقتی ساخته شد، دیگر دلم نمی آید پایم را از ان فراتر بگذارم و بیایم به جایی که ضریح دارد، ولی دورتر است از شما.

بالاخره پسرکمان را آوردیم نزدتان تا بیمه اش کنیم. بیمه ای با پیشوند «مشهدی» 

پسرکمان مشهدی شد و ما سرخوشیم ازین پیشوند جدید اسمش و امید داریم تمام عمرش بر سر اسم و رسمش باقی بماند. 


شکر.

۹۲/۰۳/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی