آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

اندر معایب حمام!

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

در ادامه ی سه تا پست قبلی در باب فواید حمام، مضراتش هم به اطلاع میرساند:

کودک در حال شر شر آ ب بینی، گریه کنان ، آب بادی گویان را به زور میبری حمام و میشوری و نمیتوانی اجازه بدهی آب بازی کند. 


تشت را قایم میکنی در تراس، بعد مدتی میبینی تا کمر از پنجره دولا شده توی تراس و تشت را پیدا کرده. از مامان آب میخواهد. همان ته لیوان آب را کمی اش را میخورد، کمی اش را خالی میکند توی تشت، تا آبی برای بازی داشته باشد. بعد تشت را با همان چند قاشق آب میبرد و هل میدهد به در حمام، که باز بشود و برود تویش و آب بادی اش برسد!

۹۲/۰۲/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی