آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

سابقه دار

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۱۰ ق.ظ

مدام با خودم فکر میکردم عجب کار عجیبی کردم! از من بعید بود پاک کردن وبلاگی که این قدر به ان دلبسته بودم.

بعد بیشتر فکر کردم:

سال گذشته در روزهای مشابه تصمیم امسال بود که فوق لیسانس عزیزم را یک دفعه کنار گذاشتم.

سال قبل آن بود که فرومی که بسیار به آن  و به آدم هایش وابسته بودم برای همیشه کنار گذاشتم

بازی کامپیوتری را در اوج اعتیاد به ان، با قسمی دائمی و قرص کنار گذاشتم.

چت را نیز.

حرف زدن در مورد زندگی ام با دیگران را نیز، شکر خدا قبل از آغاز زندگی مشترک.


باز هم بود! الان ذهنم یاری نمیکند. لیست بلندی دارم از اعتیادهایی که روزی نشسته ام و سبک سنگین کرده ام و کفه ی «ترک» سنگین تر بوده و ترک کردم.

------------

26 خرداد نوشت:

استعفا از کارم هم از همون اقدامات ضربتی بود.

و همه شون هم در اوج بودند.

کارم رو وقتی تموم کردم که یک مشکل بزرگ رو تونستم به لطف خدا جل کنم.

درسم رو با آخرین امتحانی که 20 شدم کنار گذاشتم

و غیره!

خدا رو شکر هیچ کدوم به اضمحلال کشیده نشدند. 

۹۲/۰۲/۱۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی