آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

اندر فوایدحمام

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ

اندر فواید جانبی حمام:

- قطع گریه پشت سر مهمان ها، برای ددر

- خوش گذشتن به مامان و بچه!

- تمیز شدن مامان و بچه!

- نخ بازی! (یه نخ از لباسم کنده بودم تمام مدت داشتی با اون بازی میکردی. بازی های مختلف با حضور افتخاری «آب» عزیز.

- و البتــــــه خسته شدن و خوابیدن بچه، بدون درد و خونریزی! حتی بدون شیر

ساعت 14:08 بعد از حمام:

ساعت 14:08 ، ده ثانیه بعد

به همین سادگی، به همین خوشمزگی. 

خوبیش هم این بود که خودت خواستی بیای بیرون. باز هم آروم و بدون درگیری. یعنی خسته شدی اومدی تو بغلم نشتستی. آب کشیدمت و خشکت کردم. فقط اونقدر خسته بودی که نا نداشتی یه لحظه بایستی شلوارت رو بکشم بالا!! یعنی تا این حد. بعد که رختخوابت رو پهن کردم و اومدم خودم لباس بپوشم، بعد 30 ثانیه نهایتا یک دقیقه با این صحنه مواجه شدم.


آقا اگه اینطوریه که روزی دوبار، هر بار دو ساعت میریم حموم!!!!


* مدیونی فکر کنی همیشه به همین راحتیه!!

۹۲/۰۲/۱۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی