آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

۳۰ هفتگی= هفت ماهگی

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ

کمر درد تیرکشنده ی بسیار سخت، به لطف خدا، برطرف شد. 

متهم ردیف اول، یبوست بود که الحمدلله رفع شد و با رفع شدنش درد هم مرتقع شد و زندگی شیرین تر شد. 

در هفت ماه گذشته، که یک ماه اولش هیچی است، شش بار سونو رفته ام، در حالی که تصمیم داشتم این بارداری را یک یا نهایتا دو سونو برم! 

زهی خیال باطل

دو روز پیاپی، فرزندکم تکون نمیخورد، یا خیلی خیلی نامحسوس

نگران شده بودم تا حد قطع امید کردن از فرزندک طفل معصوم 

الحمدلله نگرانی بی مورد بود، و دلبندم ماشا الله پرتوان تر از قبل، موج مکزیکی هاش رو از سر گرفته 

شب ها نمیتونم بخوابم و صبح ها نمیتونم بلند شم، و یک روز دیگه تا شروع مدارس باقی مونده، کارهای شرکت رو زمینه، پایان نامه دفاع میخواد، و من شب ها به خودم وعده بعد از نماز کار کردن رو میدم، بعد از نماز وعده طول روز، و طول روز وعده شب! 

کارهام الحمدلله زیاده، و توانم کم شده، و راستش میترسم به خودم فشار بیارم و رحم محترم برنتابه و مثل هندونه رسیده جر بخوره!!

۰۳/۰۶/۳۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی