آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

۲۸-۲۹ هفتگی

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ

کمر درد های تیرمانند سراغم اومده، یکهو تیر میکشه و قشنگ میلنگم!

چاره اش هم ظاهرا خوابیدنهfrown

از زمین بلند شدن خیلی برام سخت شده، سر نماز که قشنگ آه و ناله می‌کنم!!

امروز دیگه سر سفره ننشتم و روی مبل غذامو خوردم، زندگی شیرین تر شد و غذا خوشمزه تر! 

 

آمپول رگام تجویز شده، به زور پیدا کردیم، هنوز نزدم اما.

بیمه تکمیلی جور شد الحمدلله

۴ تا آمپول پروژسترون هم دکتر داده که به قول خودش چند هفته ای هم بچه رو نگه داریم، بعدش دیگه هر وقت خواست دنیا بیاد، بیاد!

وزنم از ماه پیش، یهو نزدیک ۴ کیلو بالا رفته که دکتر هیچی نگفت، شاید هم اشتباه میکنم

همچنان هیچی، هیچی برای بچه نخریدیم، ولی دو تا ساک لباس براش جور شده، ازین ور اونور

کلی از کمد دیواری اتای بچه ها رو از اسباب بازی خالی کردیم، برای وسایلش

 

۰۳/۰۶/۲۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی