آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

۲۵ هفتگی

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

آزمایش خون ناشتا

به معننای بیش از ده ساعت (برای من حدود۱۳ ساعت شد) ناشتا بودن است

و این یعنی ضعف و گرسنگی ، حتی بعد از غذا خوردن.

و نتونستم برای آزمایش قند دو ساعت بعد برم، موند برای فردا ان شاالله. 

چقدر گرسنگی برامون دور از ذهنه

و چقدر گرسنگی در دنیا شایعه، و یک احساس روزمره است

مثلا غزه

انقدر عادت به گرسنگی دارند، که از گرسنگی میمیرند و دم نمیزنند... 

شاید هم دم میزنند، اما صدایشان به جایی نمی‌رسد... 

 

۰۳/۰۵/۲۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی