آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

۲۴ هفتگی

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۴۴ ق.ظ

سیکل دکتر رفتن من این طو رشده که

میرم دکتر

یه مساله ساده را با نیت شنیدن : اینکه طبیعیه مطرح میکنم

دکتر نگران میشود

میفرسد سونو و آزمایش

با صرف مقادیر معتنابهی نگرانی، وقت، هزینه و درد!

بعد نتایج بررسی میگوید که جای نگرانی نیست

بلکه جای نگرانی، در جای دیگری است

و این خود میود سرآغاز سونو و آزمایش های بعدی!!

 

 

جدید ترین نمونه اش دیروز

که دکتر طبق معمول گفت بچه 2-3 هفته کوچک است

و کفتم حرکاتش را پایین شکم حس میکنم، خیلی پایین

و نگران شد

و معاینه کرد و گفت پایین آمده بچه و ممکنه سرکلاج لازم باشه، تازه اگه امکانش باشه و کیسه آب سوراخ نشه

و فرستاد سونو

و به طرز خدا رو شکر عجیب خلوتی تونستم برم یه سونو (بعد از ناکامی در یک سونوی دیگر)

 سونو گفت اوکیه اصلا هم پایین نیست، طول سرویکس هم اوکیه

ولی ی ی ی

ماهیچه ای که سر سزارین ها جر وا جر شده خیلی نازک شده (2 میلی متر!!!) و اینه که جای نگرانی داره و ممکنه پاره شه!!

و قرار شد دکتر  بعد از یه مدت دوباره بفرسته سونو!

و گفت که فکر طبیعی رو هم نکن که خیلی خطرناکه

و گفت که میخواستی حامله نشی!! یا کار و درس یا بچه!! (و من این قسمتش رو به پدر بچه نگفتم!! )

و باید استراحت کنی و مواطب باشی (این قسمتش رو گفتم!)

و خدا رو شکر (دومین بار) شمال رفتن کنسل شد و همچنین مرند که از اول کنسل بود و حتی فکر میکنم قم هم نرویم بهتر باشد، و مشهد هم که کنسل شده بود پیشتر

و حتی مسجد رفتن هر شب هم احتمالا کنسل بشه بهتره

 

 

و الحمد لله علی کل حال

 

۰۳/۰۵/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی