آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

محمد سبحان

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۴۸ ق.ظ

بالاخره گروه 4+1 برای اسم به جمع بندی رسیدند

البته نفر چهارم از گروه 4، موافق نیست

نفر سوم ممتنعه

نفر اول از گروه 1، نظرش در نفر دوم از گروه چهار ادغامه (به خاطر اینکه در شکم نفر دومه!)

و مهمترین فرد، نفر اول از گروه چهار، یعنی بابای بچه است که با اسم پیشنهادی نفر دوم موافقت کرد.

۰۳/۰۵/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی