آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

ضرب و تقسیم محبت

جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

چند وقتی است که سارا وقت وبی وقت ازم میپرسه: شما من رو دوست داری؟ 

یا میگه بوسم کن

 

امروز ازش پرسیدم سارا مگه شک داری که هی میپرسی؟

جوابش غافلگیرم کرد، هم از صراحتش، و هم از خود جواب

بلافاصله، انگار که خیلی بهش فکر کرده باشه، گفت: آره!

چند وقت دیگه که بچه دنیا بیاد، چون شما رو تا حالا اذیت نکرده، شما بیشتر دوستش داری

یا الان که هیچ اذیتی نداره به شما...

 

گفتم

مگه دوست داشتن مامان ها با اذیت بچه ها کم و زیاد میشه؟ 

بهش اطمینان دادم که جاش رو هیچ کس نمی‌گیره 

گفتم تو دختر یکی یدونه منی، دختر بزرگ منی، دختر کوچیک منی... 

گفتم البته هرچند تا هم دختر داشته باشم، کسی جای کس دیگه ای رو نمیگیره

ممکنه اوایل تولد بچه، نیازش به من بیشتر باشه، من بهش بیشتر برسم، ولی این دلیل محبت نیست

 

نمیدونم چقدر خیالش راحت شد

۰۳/۰۴/۱۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی