آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

غش و ضعف

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۱۹ ب.ظ

هنوز نمیدانم این حالت ملکوتی نزدیک به غش، شامل ضعف و لرز و بی حالی، دو بار در روز، افت فشار است، افت قند است یا چه! 

هر چه هست تا آن حال روحانی سراغم می آید، حتی تا یک ساعت و بیشتر، طول میکشه تا بره، هر چی میخورم هم افاقه نمیکنه

و میل به خوردن چیزی هم ندارم البته

* هر چی میخورم مثلا: یک قاشق قاووت و سه چهارم لیوان شیر!! 

کشتم خودمو با این همه چیز خوردن! 

 

دارم به این فکر میکنم که خانم های کارمند، چقدررر بارداری براشون سخته.

الحمدلله که مجبور نیستم هر روز ۸ ساعت سر کار باشم

۰۳/۰۳/۱۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی