آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مهرت به دل نشسته

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

امروز که در سونو، دست هات رو کنار صورتت گرفته بودی و یک پات رو بالا آورده بودی. دلم برات قنج رفت مامان جون

صدای قلبت، تکون هات که ورجه وورجه میکردی توی دلم، مهرت رو انداخت به دلم،

با اشک شوق نگاهم رو مانیتور دوخته بودم و از دیدن روی ماهت کیف میکردم...

 

الحمدلله

خدایا این حال خوش رو، روزی همه کن، مکرر. 

 

به همسر و بچه ها تک به تک، تعریف کردم و قربان دست و پای بلوریت رفتیم

 

سپهر میگه وقتی انگشتاش هم قابل تشخیص بوده، چه طور جنسیتش مشخص نشده؟! frown

۰۳/۰۲/۲۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی