آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

تولد ۳۷ سالگی

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

به علت بالا رفتن قیمت طلا، امسال از طلا خبری نبود، *اما فرزندانم، این جوری تولدم رو تبریک گفتند. 

 

 

از هدیه ها، نقاشی ها سهم من شد، روان نویس را پسرک پس داد و برای خودش دو روان نویس دیگر خرید، مداد نوکی، خیلی وقتها ناغافل در جامدادی پسرک پیدا میشود، خوراکی ها هم تقریبا از دم، سهم بچه ها. wink

 

دخترک مداد نوکی را برایم گرفته، به قول خودش و داداشش گروون. 

در حال باز کردن هدیه ها بودم که شروع کردند به قیمت گفتن و درخواست از من برای حدس قیمت. 

گفتم: قیمت هدیه رو که نمیگن

سپهر: مداد نوکی سارا از همه ی اونهای دیگه با هم گرونتر شد

سارا: آرههه ، شصت تومن شدددد cool

 

 

*با کمی تاخیر، لپتاپ، هدیه تولدم شد.

۰۳/۰۱/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی