آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

خورشید قشنگ به دردنخور!

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

خورشید کشیده ای با شعاع هایش برای بریدن و کاردستی درست کردن با عمه جان.

عمه میگه که این خورشید فایده نداره و باید یه خورشید دیگه بکشی.

بعد به نظرش میرسه که ممکنه تو ذوقت بخوره.

میگه عزیرم خورشیدت قشنگه اما به درد این کار نمیخوره.

متفکرانه میگی: خورشید قشنگ به درد نخور...

۹۴/۱۲/۲۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی